Akılda Kalıcı Sözler

Damar sözler, Kapak sözler, Güzel sözler, Anlamlı sözler, Akılda kalıcı dini sözler, Iz bırakan sözler, Akılda Kalıcı Sözler, Içimde kalan sözler, Seviyeli sözler

Bazen kötüler, çok nadir iyiler kazanır. Genellikle herkes kaybeder.

Bir tanışsak; gerisini aşk hallederdi.

Ben artık korkmuyorum, her şey de bir hikmet var. Gecenin sonu seher, kışın sonunda bahar…

Sarılsam uyanacaksın, biliyorum. Sarılmasam, ben uyuyamam.

Doğru bildiğim şeyleri yaparak kaybettiğim kim varsa yolu açık olsun.

Bazen, sadece yanında susabileceğin birisini ararsın.

Yapacak bir şey kalmayınca, bir şey yapmamak en doğrusu. Bir şey yapmadan önce; eğer yaparsan sana ne yapacağımı bir düşün önce, bir düşün!

Çocukken yarın neler oynaya biliriz diye düşünüyorduk. Şimdiyse yarın hayat bize hangi oyunu oynayacak diye düşünüyoruz.

Boynundan öperek kokunu içime çektiğimde o nefesi nasıl bir daha dünyaya bahşedebilirim ki? Havadan sudan sebeplere bile kıskanmak bu galiba.

Kalbimizin görmeden ısındığı insanlar da var.

Kalpsizsin! Diyemem. Nefes alabildiğine göre mutlaka bir kalbin var. Zaten bu ruhsuzluğunla o kalp; ancak nefes almaya yarar.

Sahici bir sarsıntı, sahte bir dengeden iyidir.

Oğlun varsa el ekmeği tattırma, kızın varsa el evinde yatırma.

Seninle kavga etmekten nefret ediyorum çünkü uyku tutmuyor, aç kalıyorum ve en kötüsü özlüyorum

Kurduğum hayaller hala en çok sana yakışıyor.

Elbet bizde biliriz lafı en inceden dokundurup, içini acıtmasını… Lakin kıyılıyoruz ama kıyamıyoruz sevdiklerimize işte.

Severim onu, çok iyi bir insandır dedi. Boş boş baktım ve şunu söyledim: Demek ki çıkarlarınız hiç çatışmamış.

Biz başka severdik, o sebepten başka sevemedik. O yüzden hep puslu kaldı bakışlarımız ve sakız fallarından ötesiydi aşka umudumuz.

Ağızdan çıkan, yürekten kaynaklanır. İnsanı kirleten de budur. Çünkü kötü düşünceler, cinayet, zina, cinsel ahlaksızlık, hırsızlık, yalan tanıklık ve iftira hep yürekten kaynaklanır.

Gören göze karanlık perde olmaz, görmek istemeyen göze ışık ne yapsın?

Sana sadece bakmak yetmiyor insan gözlerini dikip pür dikkat seyretmeli seni. Bir şey kaçırmamak için gözlerini kırpmamalı.

Kadında geçmiş, erkekte gelecek aranır.

Sen. Hiç bilmediğim bi kuyruklu yıldız. Uzaktan bakınca bile o kadar güzelsin ki yakınına gelince kör olmaktan korkuyorum.

Bize doğruları anlatma kardeş, zaten doğruları bildiğimiz için yanlış yoldayız.

Nerde olursan ol akşamda sabahta dağda bayırda beni aklından çıkarma çünkü ben öyle yapıyorum.

Seni düşündükçe anlıyorum ne kadar şanslı olduğumu ve seni hayal ettikçe hayal ediyorum güzel günleri.

Öyle gözler vardır ki sözlerden iyi anlatır. Öyle sözler vardır ki o gözleri ömür boyu ağlatır.

Yakışıklı bir erkek değilim, ama ömür boyu sana bakacak kocaman gözlerim, sımsıkı sarılabilecek kollarım var. Yeter mi?

Kötümser yalnız tüneli görür, iyimser tünelin sonundaki ışığı görür, gerçekçi tünelle birlikte ışığı ve de gelecek treni görür.

Hayır, ben iyiyim. Sadece hayatım bok gibi sevdiğim insanları kaybediyorum, gitme diyemiyorum, uyuyamıyorum, özlüyorum ve yoruldum.

Hayatın bana yaptığı en güzel sürpriz, sen ol.

Ne zaman taşaklarına bir sinek konar, o zaman her şeyin şiddetle çözülmeyeceğini anlarsın.

İnsanın hayatında uyanmasını sabırla beklediği biri olmalı.

Doğan her günün sabahında, içimde gözlerini görebilmek aşkı olmasa, inan hiçbir şeye değmezdi yaşamak.

Terk edilirken “görüşürüz” kelimesini duymaktan daha sancılı bir şey yok. Zaten öldürdün lan bir de umut mu veriyorsun!

Çok güzelim “diyorsun da! Kime göre, neye göre? Arılar çiçeklere konar, sinekler boka!

Sen; onun sorduklarına cevap vermeye bile tenezzül etmezsin, o seni susturduğunu sanır.

Çok güvenme, çok sevme, çok umut etme. Çünkü çok fazlalar canının çok fazla yanmasına sebep olur.

Tatlı dili olanın dostları her gün biraz daha artar.

Konuya benzer diğer yazılar...